Over 5 weken naar Australië !!

22 juli 2015 - Woudenberg, Nederland

Na een pittug jaar gaan we over 5 weken naar Australië!

Naar onze familie, Siem, Lisa, Ashton en Amelia, wat een heerlijk idee.

We starten op 27 augustus in Sydney, de eerste 2 weken zwerven we in Sydney en the Blue Mountains. Ennnnn een nacht in Taronga Zoo doorbrengen met zijn 6-en.. dieren voeren, eten en drinken, slapen in een safari tent en 's morgens ontbijten... Dat is toch een super verjaardagscadeau !!

Op 12 september vliegen we met zijn zessen naar Darwin (helemaal bovenin) daar zijn we een paar dagen en dan gaan we 5 dagen met een  4x4 drive naar Kakadu National Park.

Vandaaruit hebben we een tweedaagse familiebreuk (kregen de vluchten niet afgestemd op elkaar) en komen 23 september weer samen, om dan over te steken naar Herons Island, daar zijn we vijf nachten in een supermooie omgeving. Snorkelen, snorkelen, bier drinken (Ad en Siem), eten en luieren... Hoe heerlijk kan het worden...

Dan vliegen we terug naar Sydney om daar nog een week bij elkaar te zijn..

Nu druk met voorbereiden... de sony ereader wilde niets mee doen, dus een nieuwe E-reader want Sabine en niet lezen is geen optie, 1 koffer reserveren voor boeken...mwah, ging het volgens Ad ook niet worden. Nu een Kobo Glo HD aangekocht met een mooi nieuw hoesje, helemaal blij !!

Ad een nieuwe camera, die helaas momenteel naar de reparateur is, het ding stopte er gewoon mee :-( , we gaan er van uit dat het opgelost wordt..

Haakwol gehaald want er moet in het vliegtuig wel gehaakt worden (en misschien ook nog wel in Sydney :-) ).. bamboe haaknaalden  voor in het vliegtuig (als de douane daar maar niet moeilijk over doet), nu nog een snijmesje zoeken, een schaartje mag niet mee in het vliegtuig...

Gaat de tablet wel of niet mee? Ad wil graag Mahjong spelen... mwahhh toch maar niet, hoe minder mee, hoe beter.. en zegt zoonlief... lange vluchten heb je spelletjes op je eigen tv... we gaan het beleven !!

Grote tas op de slaapkamer waar alles ingekeild wordt wat "absoluut niet vergeten mag worden... tas 2 is ook al neer gezet :-)

Stilaan zijn we al een beetje op reis aan het gaan :-)

En uiteraard komt broer Siem nog even met de mededeling dat ik een feestje voor Amelia mag regelen... "Hollandse Party" dus nu nog uit op zoveel mogelijk oranje, rood, wit en blauw zooi... en slingers was de opdracht...

En zo gaan wij langzamerhand naar 26 augustus...